trendingbeauty.gr

Το brand Rhode της Χέιλι Μπίμπερ περνά στην e.l.f. Beauty με συμφωνία 1 δισ. δολαρίων

Τα κοντέρ έσπασε σήμερα η είδηση ότι η e.l.f. beauty προχώρησε στην εξαγορά του brand Rhode της Χέιλι Μπίμπερ για 1 δισ. δολάρια. Ναι, η e.l.f., η affordable μάρκα καλλυντικών, κατάφερε τώρα να αποκτήσει το εξαιρετικά μοντέρνο Rhode Skin. Το ίδιο Rhode που ξεπουλούσε το peptide glazing fluid και τα lip tints τώρα έρχεται να αποκτήσει άλλη δυναμική και πνοή.

Χέιλι Μπίμπερ
Η εκρηκτική άνοδος του Rhode

Η Hailey λάνσαρε το brand Rhode το 2022 και μέσα σε λίγα χρόνια, έγινε μια από τις πιο πολυσυζητημένες μάρκες ομορφιάς στο διαδίκτυο. Οι celebrities το λάτρεψαν. Το TikTok το λάτρεψε. Ακόμη και τα άτομα που δεν ήθελαν να το υποστηρίξουν εν τέλει βρήκαν κάποιο προϊόν που ξεχώρισαν.

Για να μιλήσουμε όμως με νούμερα, το brand απέφερε καθαρές πωλήσεις άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων στους 12 μήνες που προηγήθηκαν του Μαρτίου 2025, με σχέδια να επεκταθεί στα καταστήματα Sephora στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αργότερα φέτος.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας

Αναγνωρίζοντας τη δυναμική του Rhode, η e.l.f. παρενέβη και έκανε μια σημαντική κίνηση, αφού ξόδεψε εκατοντάδες εκατομμύρια για να πάρει τo brand υπό την προστασία της. Ξωτικό. Πιο συγκεκριμένα, εξαγόρασε το brand Rhode έναντι 800 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά και μετοχές, με επιπλέον 200 εκατομμύρια δολάρια να εξαρτώνται από την απόδοση της μάρκας τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτή η εξαγορά σηματοδοτεί όχι μόνο τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα εξαγορά της e.l.f. αλλά και μια στρατηγική μετάβαση στην πιο high-end κι εξεζητημένη αγορά ομορφιάς.

Και εδώ είναι η ανατροπή: η Χέιλι Μπίμπερ δεν απομακρύνεται από το brand της. Παραμένει ως creative director, βοηθώντας στη διαμόρφωση του επόμενου κεφαλαίου του Rhode. Σε μια δήλωση, η Bieber εξέφρασε ενθουσιασμό για τη συνεργασία, τονίζοντας την ευκαιρία να “ανεβεί και να επιταχυνθεί” η εμβέλεια του Rhode παγκοσμίως.

Κίνηση ματ από την e.l.f.

Σταδιακά βλέπουμε την e.l.f. beauty να ανεβαίνει επίπεδο και να εξαγοράζει brands τα οποία αν και βρίσκονται λίγο καιρό στο χώρο, έχουν κάτι νέο, φρέσκο και πρωτοποριακό να προσφέρουν. Αν και η L’oreal κατέχει τη συντριπτική πλειοψηφία των beauty brands που κυριαρχούν στο χώρο, σταδιακά η e.l.f. έρχεται δυναμικά να διεκδικήσει μια θέση στο τραπέζι. Και το κάνει όχι ακολουθώντας την πεπατημένη, αλλά επιλέγοντας να αφιερώσει χρήματα, χρόνο και πόρους σε brands που καινοτομούν και έχουν να προσφέρουν κάτι καινούριο στην αγορά. Μάλιστα, είναι εντυπωσιακό το ότι επιλέγει να εξαγοράσει brands τα οποία βρίσκονται λίγο καιρό στην αγορά. Σχετικά με αυτό, τον Αύγουστο του 2023, η e.l.f. beauty εξαγόρασε το skincare brand Naturium της Susan Yara για 355 εκατομμύρια δολάρια. Το Naturium ενίσχυσε σημαντικά τα προϊόντα περιποίησης δέρματος που είχε στο οπλοστάσιό της η e.l.f., συνεισφέροντας στο 18% των λιανικών πωλήσεων της εταιρείας μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

Τι ακολουθεί για το brand Rhode της Χέιλι Μπίμπερ;

Η εξαγορά του brand Rhode της Χέιλι Μπίμπερ από την e.l.f. beauty πιθανότατα σηματοδοτεί:

  • Τη διάθεση των προϊόντων σε καταστήματα Sephora σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Τη μεγαλύτερη προσβασιμότητα των προϊόντων — ίσως και χαμηλότερες τιμές.
  • Τη διεθνή επέκταση και είσοδος σε νέες αγορές παγκοσμίως.

Αυτή η εξαγορά επιβεβαιώνει τη δύναμη των επωνύμων που δημιουργούν beauty brands. Η Rhode πλέον στέκεται δίπλα σε κολοσσούς όπως η Fenty Beauty της Rihanna, η αξία του οποίου του οποίου έφτασε τα 3 σχεδόν δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Forbes. Αντίστοιχα, η αξία του brand Rare Beauty της Selena Gomez, εκτιμάται σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό που βλέπουμε είναι νέους celebrities να δίνουν τη δική τους πνοή και τον δικό τους χαρακτήρα στα προϊόντα τους, και όπως φαίνεται, η τακτική αυτή πουλάει. Για να δούμε λοιπόν τι θα ακολουθήσει!

 Ακολουθήστε μας για περισσότερα beauty tips!